Nέο Ford Puma Titanium X

AUTO-MOTO 9.9.2019 | 23:40 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Nέο Ford Puma Titanium X

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Η Ford αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά την κομψή και υψηλών προδιαγραφών έκδοση Titanium X του νέου Puma, πριν το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, την ερχόμενη εβδομάδα.

Ενισχύοντας τον crossover χαρακτήρα του νέου Puma - που είναι εμπνευσμένος από αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV - με προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας, το νέο Puma Titanium X είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που διαθέτει αφαιρούμενα καλύμματα καθισμάτων, τα οποία πλένονται ώστε οι χρήστες του αυτοκινήτου να νιώθουν πάντα μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο εσωτερικό. Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, τα καθίσματα φέρουν λειτουργία οσφυϊκού μασάζ για μέγιστη άνεση στο ταξίδι.

Το Ford Puma Titanium X διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό πολλές ακόμα προηγμένες τεχνολογίες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η ασύρματη φόρτιση για συσκευές smartphone, την πρώτη στην κατηγορία πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία, καθώς κι ένα ηχοσύστημα της B&O. Το Puma Titanium X περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό καθώς και πρόσθετα φινιρίσματα στην καμπίνα, που ολοκληρώνουν τη γοητεία του.

 

Στυλ και εξοπλισμός ανώτερης ποιότητας

Ο στάνταρ εξοπλισμός του μοντέλου έρχεται να διαμορφώσει νέα πρότυπα πολυτέλειας στην κατηγορία των κόμπακτ crossover μοντέλων Μία ακόμα καινοτομία στα εμπρός καθίσματα είναι η λειτουργία οσφυϊκού μασάζ που αναζωογονεί τους κουρασμένους μύες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αυξάνοντας έτσι την ευεξία. Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, που λειτουργούν μέσω ενός διακόπτη, περιλαμβάνουν σύστημα μασάζ τριών αεροθαλάμων, με ρυθμιζόμενες κατευθύνσεις περιστροφής και τρία επίπεδα έντασης.

Οι αεροθάλαμοι  επιτρέπουν επίσης τη σταδιακή ρύθμιση του πάνω, κεντρικού και κάτω μαξιλαριού της πλάτης του καθίσματος – για να μπορούν τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός να βρίσκουν την πιο ξεκούραστη  θέση. Το Puma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων καθώς και κομψά υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών . Προηγμένες στάνταρ τεχνολογίες βοηθούν οδηγό και επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μία βάση ασύρματης φόρτισης κάτω από τον πίνακα οργάνων μπορεί να επαναφορτίζει συμβατά smartphones καταργώντας έτσι την ανάγκη για σύνδεση μέσω καλωδίων φόρτισης – κάτι που απελευθερώνει τις δύο διαθέσιμες θύρες USB του νέου Puma.

Οι συσκευές μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, ενώ είναι σε εξέλιξη η ασύρματη φόρτιση, επιτρέποντας στους οδηγούς να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto™ χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ η υψηλή ποιότητα ήχου είναι εγγυημένη χάρη στο στάνταρ ηχοσύστημα B&O Sound System 575-watt με 10 ηχεία. Το τελευταίο είναι προσαρμοσμένο με τέτοιο τρόπο ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν μια μοναδική ηχητική εμπειρία, ανεξάρτητα από τη θέση τους στην καμπίνα.

 

Ήπια υβριδική τεχνολογία

Οι αγοραστές του νέου Puma θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής της Ford, η οποία αυξάνει την απόδοση, συμβάλλοντας παράλληλα στην κορυφαία δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost της Ford με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα μπορεί να αξιοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας είτε ως “υποκατάσταση ροπής”, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα για βελτίωση της απόδοσης έως 9% με βάση το πρωτόκολλο WLTP, είτε ως “υποβοήθηση ροπής”, αυξάνοντας στην περίπτωση αυτή τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήρα για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω