Χρ. Σπίρτζης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Υπάρχει μελέτη για τον σταθμό Βενιζέλου – Η ΝΔ θα έχει την πλήρη ευθύνη αν ξανακολλήσει το έργο (audio)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 5.9.2019 | 11:05 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Χρ. Σπίρτζης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη: Υπάρχει μελέτη για τον σταθμό Βενιζέλου – Η ΝΔ θα έχει την πλήρη ευθύνη αν ξανακολλήσει το έργο (audio)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Και βέβαια γίνεται και Μετρό και αρχαία. Έχουν κατατεθεί οι μελέτες και ελέγχονται» τόνισε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τον Στέφανο Διαμαντόπουλο για το Μετρό Θεσσαλονίκης και τον σταθμό Βενιζέλου ο Χρήστος Σπίρτζης.

Ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατηγόρησε τη ΝΔ πως «το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης το 2015 υπήρχε ως όνομα και μόνο. Ήταν μία πεθαμένη σύμβαση επί της ουσίας. Ένα έργο τελείως τελματωμένο που είχε διαιρέσει την κοινωνία της Θεσσαλονίκης στα δύο».

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για απίστευτες συμβατικές και νομικές διαδικασίες που είχαν τελματώσει το έργο και το είχαν κάνει γόρδιο δεσμό. «Είχε κάνει την Θεσσαλονίκη λαμαρινούπολη» τόνισε για τη ΝΔ.

«Άρα η φαρσοκωμωδία και η επιθεώρηση έχει να κάνει με την επιχειρηματολογία της ΝΔ και τον τρόπο που διαχειρίστηκε την σύμβαση του Μετρό Θεσσαλονίκης» σημείωσε ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ απαντώντας στις κατηγορίες του Κ. Καραμανλή.

 

 

Υπάρχουν μελέτες για τη Βενιζέλου

«Το έργο σήμερα ολοκληρώνεται μέσα στην χρονιά και ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία. Ήρθαν δύο συρμοί για να ξεκινήσει. Τους έφερε η ανάδοχος εταιρία. Όχι η κυβέρνηση» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.

Για τον σταθμό Βενιζέλου τόνισε πως υπάρχουν ιδιαίτερα ευρήματα και πως η προηγούμενη πρόταση που υπήρχε από την κυβέρνηση της ΝΔ ήταν να φύγουν τα αρχαία και να τοποθετηθούν σε άλλο σημείο. «Για την επανατοποθέτηση στο ίδιο σημείο δεν υπάρχει μελέτη» σχολίασε.

Αναφερόμενος στην λύση που έφερε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για την παρανομή των αρχαιοτήτων και την παράλληλη κατασκευή του σταθμού σημείωσε ότι «θα υπάρχει ένα έργο πολιτιστικής κληρονομιάς που θα είναι νέο τοπόσημο για την Θεσσαλονίκη»

«Και βέβαια γίνεται και Μετρό και αρχαία. Έχουν κατατεθεί οι μελέτες και ελέγχονται» ξεκαθάρισε ο Χρ. Σπίρτζης επισημαίνοντας ότι πλέον η Αττικό Μετρό πρέπει να αποφασίσει αν θα αποδεχθεί ή θα αρνηθεί τις μελέτες, αν θα ζητήσει τροποποιήσεις και μετά να προχωρήσει στην κατασκευή του σταθμού.

«Αν για δεύτερη φορά η ΝΔ με τις επιλογές της κολλήσει το έργο, δημιουργήσει διαίρεση στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης και τους φορείς, δημιουργήσει καθυστερήσεις, πρόσθετες αποζημιώσεις, θα έχει και την πλήρη ευθύνη» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

 

Ληστεία στον ΟΑΣΘ

Σχολιάζοντας την περίπτωση ΟΑΣΘ  ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για ληστεία και σκάνδαλο.

«Στον ΟΑΣΘ έχουμε μια ληστεία. Όχι πολιτικές ευθύνες απλά. Ένα τεράστιο σκάνδαλο για δεκαετίες με αρκετές υποθέσεις για διερεύνηση ανοικτές» σχολίασε.
Παράλληλα έκανε λόγο για πρώτη κωλοτούμπα της κυβέρνησης που προεκλογικά έλεγε ιδιωτικοποίηση ή ΣΔΙΤω και τώρα λένε ότι θα μείνει κρατικός

«Ποιός πουλούσε τα λεωφορεία όταν ήταν νεότερα για παλιοσίδερα για 1000 ευρώ; Ποιός άφησε ταμεία με 700 ευρώ για την αγορά των νέων λεωφορείων;» αναρωτήθηκε ο πρώην υπουργός περιμένοντας όπως είπε και ο ίδιος τις ανακοινώσεις Μητσοτάκη στην ΔΕΘ.

 

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω