Έρευνα του ΟΤΘ στα social media για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 16.7.2019 | 18:23 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Έρευνα του ΟΤΘ στα social media για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

THESSNEWS-DESK

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές.

 Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη; Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει; Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία προσφέρει απαντήσεις, συμπεράσματα ακόμη και κατευθυντήριες γραμμές, το συγκεκριμένο project,  βάσει του οποίου αξιοποιούνται στο έπακρο τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα τα αποτελέσματα της έρευνας.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω