Pakketo: Παράδειγμα ανάπτυξης μέσα στην κρίση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 14.4.2019 | 13:42 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Pakketo: Παράδειγμα ανάπτυξης μέσα στην κρίση

THESSNEWS

To Pakketo προσφέρει έπιπλα για κάθε δωμάτιο, φωτιστικά, διακοσμητικά, είδη κήπου, αλλά και έπιπλα για να εξοπλιστεί η επιχείρηση, το γραφείο ή το κατάστημά


Παράδειγμα ανάπτυξης μίας νέας επιχείρησης μέσα στα τελευταία χρόνια της κρίσης αποτελεί η εταιρεία Pakketo (www.pakketo.com), η οποία επεκτείνει συνεχώς την δραστηριότητα της σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πεδίο της λιανικής αγοράς, όπου σε μεγάλο βαθμό κυριαρχούν πολυεθνικές αλυσίδες.

Το Pakketo αναπτύχθηκε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα στο πεδίο της πώλησης επίπλων εσωτερικού χώρου, γραφείου, κήπου και σπιτιού, καθώς και ειδών ταξιδιού, κάμπινγκ-ορειβασίας κλπ.

Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η τεράστια και διαρκώς ανανεούμενη γκάμα των προϊόντων του, τα οποία προσφέρει σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς έχει να αντιμετωπίσει αλυσίδες όπως η IKEA, το Praktiker, το Leroy Merlin κλπ.

 

Το τρίπτυχο

Επί της ουσίας, το Pakketo προσφέρει έπιπλα για κάθε δωμάτιο, φωτιστικά, διακοσμητικά, είδη κήπου, αλλά και έπιπλα για να εξοπλιστεί η επιχείρηση, το γραφείο ή το κατάστημά, όλα με τη φιλοσοφία «pakketo», η οποία συνοψίζεται στο σλόγκαν: πρωτότυπα-οικονομικά-ετοιμοπαράδοτα.

Ειδικά στο ζήτημα της γρήγορης παράδοσης, το Pakketo δίνει τη δυνατότητα για άμεσες ηλεκτρονικές ή τηλεφωνικές παραγγελίες, οι οποίες παραδίδονται με courier ή με μεταφορική εταιρεία στον χώρο του πελάτη. Εναλλακτικά όμως παρέχεται η δυνατότητα και για επίσκεψη του δυνητικού πελάτη στο κεντρικό κατάστημα της επιχείρησης, απ’ όπου μπορεί και να αγοράσει και να παραλάβει (οι εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται στη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης).

Η εταιρεία προσφέρει χιλιάδες προϊόντα από ένα και μόνο ηλεκτρονικό σημείο πώλησης, ενώ παράλληλα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και κατόπιν συνεννόησης δίνει στον πελάτη και τη δυνατότητα συναρμολόγησης, όταν η αγορά αφορά σε έπιπλα.

Ειδικά στο πεδίο των επίπλων, το Pakketo καλύπτει ιδιαίτερες και εξειδικευμένες ανάγκες, όπως η επίπλωση κατοικιών και διαμερισμάτων, τα οποία προορίζονται για μισθώσεις τύπου AirBnB.

Η αναζήτηση επίπλων για ακίνητα, τα οποία προορίζονται να αποτελέσουν αντικείμενο εκμετάλλευσης, μέσω πλατφορμών διαμοιρασμού, αποτελεί μία διευρυνόμενη τάση στην αγορά, η οποία πλέον καλύπτεται από ολόκληρες προϊοντικές σειρές για πολλά οικιακά είδη και έπιπλα.

 

«PERFORMANCE MARKETING STRATEGY»

Διάκριση

Το Pakketo και η εταιρεία marketing Monks, διακρίθηκαν πρόσφατα στα «Peak Performance Marketing Awards» που υποστηρίζονται από την Google και οργανώθηκαν από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία του Pakketo με τους Monks, έλαβε το Bronze βραβείο στην κατηγορία Performance Marketing Strategy.

Το Pakketo.com έχει και το blog του, στο οποίο παρουσιάζονται έξυπνες ιδέες και λύσεις διακόσμησης και επίπλωσης, καθώς και όλες οι νέες σχεδιαστικές τάσεις.

Όσον αφορά στην επέκταση του Pakketo, υπάρχουν σχέδια για τη δημιουργία δύο καταστημάτων σε φυσική μορφή στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να δει και από κοντά τα προς πώληση προιόντα.

Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει την επέκταση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα διερευνά τη δυνατότητα υλοποίησης επιπρόσθετων επενδύσεων.

Να σημειωθεί τέλος ότι η εταιρεία καταγράφει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης με στόχο βέβαια να συνεχίσει να αυξάνει σταθερά το μερίδιο αγοράς της.

 

Από το φύλλο της THESSNEWS #152 (06/04/2019-07/04/2019)

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω