FIESTA & FOCUS EcoBoost Hybrid: More green, more power!

AUTO-MOTO 7.4.2019 | 20:02 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

FIESTA & FOCUS EcoBoost Hybrid: More green, more power!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ || [email protected]

Η FORD αποκαλύπτει τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, επαγγελματικά και suv, σε μία εκδήλωση οραματιζόμενη τη νέα εποχή η οποία πλέον είναι προ των πυλών.

Μέσα από μια πολυδιάστατη γκάμα υβριδικών-ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, η οποία αποτελεί τη νέα γενιά έξυπνων οχημάτων για έναν έξυπνο κόσμο, θα συμβάλλει σε ένα καθαρότερο και πιο αθόρυβο μέλλον φέρνοντας τις αξίες της μάρκας Ford -όπως  η αξιοπιστία, ο προσιτός χαρακτήρας και η οδηγική απόλαυση- στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Η Ford ανακοίνωσε ότι με τα νέα Fiesta and Focus EcoBoost Hybrid ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των 48-volt που θα λανσαριστούν του χρόνου, η εταιρεία θα διαθέτει μία από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές σειρές μοντέλων που θα φέρουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης πιο κοντά σε περισσότερους καταναλωτές.
Κοινό μυστικό όλων ήταν οι «μυστικές προσπάθειες» που κατέβαλαν οι τεχνικοί της Ford προκειμένου να αναπτύξουν κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, για τα Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid. Σκοπός είναι να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα για τον καταναλωτή, συνδυάζοντας πάντα τη φιλοσοφία του «Love the road again»!

 

Ηλεκτροκίνητα

Τα Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid θα βασίζονται σε μία προηγμένη, ήπια υβριδική αρχιτεκτονική, ειδικά προσαρμοσμένη, ώστε να εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και απολαυστική οδηγική εμπειρία με μεγαλύτερη ισχύ και πιο άμεση απόκριση.

Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω συνεχούς συνεργασίας με τον, χαμηλών τριβών, τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0L EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Η πρόσθετη ροπή του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση, κυρίως στις χαμηλότερες στροφές. Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να αυξήσουν την ισχύ του 1.0L EcoBoost κινητήρα με τη χρήση ενός μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή, περιορίζοντας έτσι την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag).

«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν από την αθόρυβη λειτουργία και την άμεση απόκριση των EcoBoost Hybrid, αλλά και από τις μειωμένες επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου».

Η Ford λανσάρει επίσης λύσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild-hybrid) για να αυξήσει την απόδοση των Transit και Transit Custom vans, καθώς και εκείνη της επιβατικής έκδοσης του Tourneo Custom των οκτώ/εννέα θέσεων, που θα κυκλοφορήσουν μέσα στη χρονιά.

Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα της -νέα ή νέες εκδόσεις υφιστάμενων οχημάτων- που λανσαρίστηκαν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν στο μέλλον μία ή περισσότερες ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Έτσι, από το Fiesta έως και το Transit, θα προσφέρονται ήπιες υβριδικές (mild-hybrid), πλήρως υβριδικές (full-hybrid), plug-in υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με μπαταρία.

 

Από το φύλλο της THESSNEWS #151 (30/03/2019-31/03/2019)

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω