Η κολεξιόν «Fashion Statements» του οίκου Victor & Rolf

THESSTRENDS 11.2.2019 | 15:33 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Η κολεξιόν «Fashion Statements» του οίκου Victor & Rolf

THESSNEWS-DESK

Στην κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 ο ολλανδικός οίκος Victor & Rolf, οι κρεασιόν του οποίου προορίζονται για πάμπλουτες συλλέκτριες ή μουσεία, ήθελε να αναδείξει την «εκφραστική δύναμη των ενδυμάτων».


Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι ντιζάινερς του αβαναγκάρντ οίκου χρησιμοποίησαν 8 χιλιόμετρα τούλι στην κολεξιόν «Fashion Statements». Κάθε ένα από τα 18 φορέματα ήταν διακοσμημένο με εμπνευσμένο από memes σλόγκαν, όπως «Συγγνώμη που άργησα, δεν ήθελα νά 'ρθω» ή, «Παρακαλώ, όχι φωτογραφίες».

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, τα σλόγκαν αναφέρονται στη γλώσσα που χρησιμοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στα T-shirts που αγοράζουμε ως σουβενίρ. Δεν σημαίνουν ιδιαιτέρως κάτι, αντιθέτως προσκαλούν τους θεατές να καταλήξουν στα δικά τους συμπεράσματα.

«Όλα αυτά τα σλόγκαν που είναι τόσο προφανή ή εύκολα - υπάρχουν τόσα πολλά κλισέ στο Instagram και, γενικά, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - αντισταθμίζονται από αυτό το ακραίο ρομαντικό συναίσθημα που λαμπυρίζει» είπε ο Ρολφ Σνέρεν στο WWD. «Η αντιπαράθεση αυτών των φαινομενικά άσχετων στοιχείων καταλήγει σε μια τυπική για τον Victor & Rolf έκφραση σουρεαλιστικής ομορφιάς» λένε από τον ολλανδικό οίκο.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω