Σπιτικός χυμός γουανάμπανα με… λίγες θερμίδες

ΓΕΥΣΗ 8.1.2019 | 20:00 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Σπιτικός χυμός γουανάμπανα με… λίγες θερμίδες

THESSNEWS-DESK

Το φυσικό ελιξήριο της ζωής!


Ο χυμός γουανάμπανα περιλαμβάνει βιταμίνες (C, B1 και B2) και μέταλλα (μαγνήσιο, κάλιο, χαλκός και σίδηρος) που δυναμώνουν το σώμα. Πέραν από τη γεύση του, όταν το καταναλώνετε θα απολαύσετε και όλα τα οφέλη του στην υγεία σας.

Για να απολαύσετε στο έπακρο τα οφέλη του μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας στο σπίτι τον παρακάτω χυμό!

Δείτε τη συνταγή του Pastry Chef Δημήτρη Μακρυνιώτη:

Υλικά:

1 ώριμη γουανάμπανα

1 ½ κούπα γάλα, συμπυκνωμένο γάλα ή νερό (375 γραμ.)

1 κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο (4,7 γραμ.) (προαιρετικά)

1 κουταλιά της σούπας βανίλια (14,3 γραμ.) (προαιρετικά)

½ κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ (2,4 γραμ.) (προαιρετικά)

1 κουταλιά της σούπας μέλι (25 γραμ.) (προαιρετικά)

 

Εκτέλεση:

Ξεφλουδίστε το φρούτο και τοποθετήστε το σε ένα μπολ με το γάλα. Έπειτα στύψτε το φρούτο με τα χέρια σας ώστε να αναμειχθεί ο χυμός του με το γάλα. (Η ζύμη ανάμεσα στα χέρια πρέπει να αφαιρεθεί).

Αν σας φαίνεται περίπλοκο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μπλέντερ, αλλά τότε θα πρέπει να σουρώσετε τον χυμό για ν’ αφαιρέσετε τα κουκούτσια και το ινώδες κομμάτι του φρούτου.

Έπειτα προσθέστε τα υπόλοιπα συστατικά κατά προτίμηση.

Extra tip: Ο χυμός γουανάμπανα είναι πλουσιότερος αν τον πιείτε κρύο ή με πάγο.

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω