Citroen C4 Cactus: Έρωτας C4 τροχούς!

AUTO-MOTO 27.12.2018 | 19:00 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Citroen C4 Cactus: Έρωτας C4 τροχούς!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Μια μελωδία που στη συνέχεια εξελίχθηκε σε έρωτα, χάρις στην εκκεντρική εμφάνιση που διαθέτει το Citroen C4 Cactus, το οποίο παραμένει δημοφιλές στην κατηγορία των Crossover.

Όσες φορές και αν βρεθώ πίσω από το ακριβές τιμόνι του, αισθάνομαι πως αλλάζει το «στυλάκι» μου, καθώς ο νέος ανασχεδιασμένος του αέρας και το ξεχωριστό του look «μετράνε» στο πέρασμά του. Τη φορά αυτή είχα την ευκαιρία να οδηγήσω τη βενζινοκίνητη εκδοχή του Cactus, με τον βραβευμένο και σβέλτο 1.2άρη κινητήρα, pure  tech των 110 ίππων, που χρειάζεται μόλις 9,3’’ για τα 0-100km, από στάση!

Όπως ίσως θα καταλάβατε, το βάρος των 1.110 kg μεταφέρεται με απόλυτη άνεση και χωρίς ζορίσματα και θορύβους. Άλλωστε, αυτό είναι και το στοιχείο που αντιλαμβάνεται όποιος βρεθεί πίσω από το σύγχρονο και φιλικό τιμόνι του, που επικοινωνεί με τον οδηγό και  δεν τον κουράζει. Μπορεί η εμφάνιση να άλλαξε, αλλά εξακολουθεί να συνδυάζει εφαρμογές σύγχρονης τεχνολογίας που περιλαμβάνουν ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά 12 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα οποία μαζί με τις νέες εφαρμογές συνδεσιμότητας κάνουν τη διαφορά.

Παρέμεινε σε απόσταση μεγάλη από το έδαφος, και γι’ αυτό μπορεί και κινείται σε διαδρομές βατών χωματόδρομων, ακόμη και χωρίς τα ιδιαίτερα προστατευτικά Airbumps, τα οποία βέβαια δεν ακυρώθηκαν σχεδιαστικά, αλλά μεταφέρθηκαν λίγο χαμηλότερα στο ύψος του μαρσπιέ δηλώνοντας ευθαρσώς πως πρόκειται για ένα νέο μοντέλο! Στο εμπρόσθιο τμήμα τα νέα φώτα δύο επιπέδων κάνουν τη διαφορά από το προηγούμενο μοντέλο, τα οποία μαζί με τα φωτιστικά του πίσω μέρους, επίσης τύπου 3D Led, δημιουργούν εικόνα ανατρεπτική την ώρα που ανάβουν, σε συνδυασμό με την αεροτομή που μοιάζει να ίπταται! Είναι σαφέστατα φαρδύτερο, με αποτέλεσμα να διαθέτει εκείνη την άνεση που αρμόζει σε αυτοκίνητο της γαλλικής σχολής!

 

Στον δρόμο

Ανάρτηση για πολλά Όσκαρ! Είπαμε πως τα πάντα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο, όπως και η ανάρτηση, η οποία χάρις στο εξελιγμένο σύστημα Progressive Hydraulic Cushions PHC έχει δυνατότητα να «απορροφά μαλακά» οποιαδήποτε ανωμαλία της ασφάλτου, χωρίς να την μεταδίδει στην καμπίνα των επιβατών.

H οδήγηση του C4 Cactus αποτελεί απόλαυση για όσους κάθονται στα μεγάλα καθίσματα τύπου πολυθρόνας, τα οποία έχουν δεχτεί ιδιαίτερη επεξεργασία για να αντέχουν στη χρήση. Βέβαια τον πρώτο λόγο πέρα από την άνεση έχει ο ροπάτος κινητήρας, που απαιτεί προσοχή στο άφημα του γκαζιού κατά την εκκίνηση, καθώς οι μπροστινοί του τροχοί είναι ιδιαιτέρως «νευρικοί». Οι σχέσεις στο κιβώτιο είναι αρκετά μεγάλες, αλλά δεν προβληματίζουν καθόλου, καθώς προσδίδουν στο αυτοκίνητο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ο θόρυβος στην καμπίνα κατά την οδήγηση είναι ανύπαρκτος! Τα νέα μονωτικά υλικά επένδυσης διαθέτουν ιδιότητες που κρατούν χαμηλά τα επίπεδα θορύβου και προσδίδουν καλύτερη ποιότητα κύλισης στο cactus C4. Στο κέντρο του extreme ταμπλό βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής τύπου τάμπλετ, με ενσωματωμένες όλες τις υπάρχουσες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Καλό είναι πριν οδηγήσετε το νέο C4 Cactus να περάσετε λίγο χρόνο μαζί της, έτσι για να έρθετε σε ευκολότερη επικοινωνία!

Ναι, μου  άρεσε! Και σαφώς θα το έπαιρνα, καθώς μπορώ να συνδυάσω τον outdoor χαρακτήρα του Σαββατοκύριακου με τις καθημερινές μετακινήσεις, ακόμη και στα κέντρα των πόλεων.

Οι τιμές αγοράς του Citroen C4 Cactus ξεκινούν από τα 16.490€ για την έκδοση live, η οποία είναι αρκετά «εξοπλισμένη».

 

Από το φύλλο της THESSNEWS #137 (22/12/2018-23/12/2018)

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω