Συνεχίζεται η ανάπτυξη για τη WIND

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 4.12.2018 | 22:54 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Συνεχίζεται η ανάπτυξη για τη WIND

THESSNEWS

Ανοδική πορεία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά διαφαίνεται για τη WIND με βάση τα αποτελέσματα εννεαμήνου της εταιρείας.


Συγκεκριμένα, κατέγραψε σημαντικές επιδόσεις σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία και έκλεισε το εννεάμηνο μεσυνολικά έσοδα 383,4  εκατ. € και EBITDA ύψους 90,2 εκατ. €, αυξημένα σε ετήσια βάση κατά 3,3% και 17,7%αντίστοιχα. Κλείδωσε έτσι ακόμη μια χρονιά ανάπτυξης, την τρίτη στη σειρά με θετικό πρόσημο στα μεγέθη της.

«Μπορούμε πλέον με βεβαιότητα να πούμε ότι το 2018 θα είναι η τρίτη χρονιά ανάπτυξης για την εταιρεία» επισημαίνει οΠρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Νάσος Ζαρκαλής, σχολιάζοντας την πορεία της εταιρείας στο εννεάμηνο του έτους.

Η WIND με ένα εντυπωσιακό επενδυτικό πλάνο τα τελευταία χρόνια, κυρίως σε νέες τεχνολογίες και δίκτυα νέας γενιάς, δυνάμωσε εντυπωσιακά το αποτύπωμα της στην αγορά τηλεπικοινωνιών ενώ πρόσφατα πρόσθεσε στη φαρέτρα της και το όπλο της pay TV, λανσάροντας τη WIND VISION.
 

Επενδύσεις 105 εκατ. Ευρώ το 2018 για τη WIND

Καθώς η χρήση των data αυξάνεται συνεχώς και το ζητούμενο από τους καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις είναι να έχουν συνεχώς σύνδεση στο Internet με υψηλές ταχύτητες, η επένδυση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε δίκτυα νέας γενιάς είναι μονόδρομος. Η WIND ανακοίνωσε ότι έχει ήδη υλοποιήσει επενδύσεις 68,2 εκατ. στο εννεάμηνο και εκτιμά ότι θα κλείσει το έτος με συνολικές επενδύσεις 105 εκατ. που σημαίνει ότι η ένταση των επενδύσεων θα μεγαλώσει στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.
 

WIND VISION – το στοίχημα της συνδρομητικής

Ένα στοίχημα που μέχρι τώρα η WIND το κερδίζει καθώς κατόρθωσε σε μικρό χρονικό διάστημα, μόλις έξι μήνες, να γράψει 20.000 πελάτες στην συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα WIND VISION. Το νούμερο στο τέλος του έτους θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σημειώνουν στελέχη της WIND, αποκαλώντας τη WIND VISION «αιχμή του δόρατος» για να μπει η εταιρεία σε περισσότερα ελληνικά νοικοκυριά καθώς είναι ένα προϊόν που συνδυάζει υψηλή τεχνολογία, απλή χρήση και ελκυστικό περιεχόμενο χάρη στη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με τη Novasports και το Netflix.

Η WIND ήταν η τελευταίος παίκτης της αγοράς που πρόσθεσε στο πακέτο υπηρεσιών του την τηλεόραση, προσφέροντας έτσι στον τελικό πελάτη κινητή, σταθερή, Internet και τηλεοπτικό περιεχόμενο, ένα μοντέλο που αναμένεται να κυριαρχήσει στο μέλλον και στην ελληνική αγορά όπως ήδη φαίνεται στις διεθνείς τάσεις. Η μεγάλη μάχη θα δοθεί στα νοικοκυριά που ξαναμαζεύουν την οικογένεια στο σπίτι σε ότι αφορά τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες καθώς οι καταναλωτές διαπιστώνουν πως με έναν πάροχο έχουν μεγαλύτερη οικονομία και πιο απλή καθημερινότητα.

 

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω