Fall table: Πέντε φθινοπωρινές τροφές που πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας

THESSLIFE 7.11.2018 | 20:15 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Fall table: Πέντε φθινοπωρινές τροφές που πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας

THESSNEWS-DESK

Γιατί πρέπει να διαλέγετε φρούτα και λαχανικά εποχής


Το φθινόπωρο έφτασε πια, με τα λαχανικά και τα φρούτα που «έφερε» μαζί του να είναι και από τα αγαπημένα πολλών γευσιγνωστών, αλλά και healthy fanatics, που προσπαθούν να τρέφονται υγιεινά, αλλά κυρίως σωστά. Άλλωστε όταν καταναλώνονται στην εποχή τους, τα πάντα είναι πιο νόστιμα και πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Επίσης είναι πιο οικονομικά και με λιγότερες πιθανότητες να έχουν μεγαλώσει με πρόσθετα χημικά για την επιτάχυνση της ανάπτυξής τους, όπως συνήθως γίνεται όταν είναι εκτός εποχής.

Ακόμα, διαλέγοντας εποχιακά προϊόντα, βοηθάτε το περιβάλλον, αφού πιθανότατα προέρχονται από τοπικές καλλιέργειες και δεν έχουν ταξιδέψει από την άλλη άκρη του κόσμου, δημιουργώντας ανεπιθύμητους ρύπους, υποστηρίζοντας μάλιστα και τους Έλληνες παραγωγούς με αυτόν τον τρόπο. Παρακάτω λοιπόν, θα βρείτε όσα αξίζει να προσθέσετε στη φθινοπωρινή σας διατροφή, αφού αυτοί οι μήνες αποτελούν την ιδανική εποχή για να τα απολαύσετε!

Γλυκοπατάτα

Έχει παρόμοιες θερμίδες με την κανονική πατάτα αλλά υπερτερεί στην ποσότητα βιταμίνης Α, προσφέροντας 300% των ημερήσιων αναγκών ανά φλιτζάνι ωμού προϊόντος έναντι του 1% της αντίστοιχης ποσότητας σε λευκή πατάτα. Επίσης περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες προσφέροντας 4 γρ. ανά φλιτζάνι και 15mg αντιοξειδωτικές φυτοστερόλες.

Οι γλυκοπατάτες είναι πεντανόστιμες και είναι πολύ εύκολο να τις εντάξετε στις συνταγές σας. Αντικαταστήστε την κλασική στα φαγητά φούρνου ή κατσαρόλας (χρειάζεται ίδια ώρα ψησίματος) ή ακόμα προσθέστε τες σε σούπες λαχανικών. Δοκιμάστε μία σούπα βελουτέ με γλυκοπατάτα και κουρκουμά εδώ ή αν είστε πιο θαρραλέοι στη κουζίνα, δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το ψωμί σας με γλυκοπατάτα!

Διαβάστε περισσότερα στο GLOW.GR

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω