OPEL INSIGNIA 1.5 Turbo 140hp: Προσιτή πολυτέλεια

AUTO-MOTO 1.10.2018 | 10:54 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

OPEL INSIGNIA 1.5 Turbo 140hp: Προσιτή πολυτέλεια

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Ήταν Μάρτιος του 2017 όταν πρωτοείδα το νέο Opel Insignia στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.


Στη δεύτερη πλέον γενιά του, φιγουράριζε επιβλητικά με τη νέα εμπρόσθια αρχοντική σχεδίασή του, η οποία μαρτυρούσε πως πρόκειται για ένα μεγαλομεσαίο αυτοκίνητο πολυτελείας. Από το πρώτο του κιόλας λανσάρισμα καταφέρνει να βρεθεί ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού των βορειοευρωπαϊκών κρατών, καθώς η Opel το διαθέτει στην αγορά με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού!

Μόλις κάθισα στη θέση του οδηγού και πάτησα το κουμπί εκκίνησης του μοτέρ, μπροστά μου εμφανίστηκε ένας ψηφιακός κόσμος πολλά «υποσχόμενος», καθώς στο κυρίως μενού περιλαμβάνονταν αρκετές έξυπνες λειτουργίες, οι οποίες φροντίζουν αυτόματα για την ασφάλεια του οδηγού! Αν οι τεχνικοί της Opel είχαν κατά νου να κατασκευάσουν ένα μοντέλο που η άνεση και η ασφάλεια σε όλους τους επιβάτες θα είναι σε ανώτερα επίπεδα,  τότε... τα κατάφεραν!

Κάπου εκεί ήταν που θυμήθηκα πως μόνον τυχαίος δεν ήταν ο τίτλος που κέρδισε το Insignia της πρώτης γενιάς ως Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς το 2009. Το νέο Insignia hatchback ακολουθεί τη νέα αιχμηρή σχεδιαστική φιλοσοφία των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας Opel, όμως ξεχωρίζει περισσότερο, καθώς είναι μεγαλύτερο στο μήκος του.

 

Οι επιδόσεις του δεν είναι καθόλου αξιοκαταφρόνητες, παρά το μεγάλο σκάφος του, καθώς είναι κατά 200 κιλά ελαφρύτερο, δίνοντας έτσι μεγαλύτερη ανταπόκριση του οχήματος τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και κατά τη διάρκεια ελιγμών. Δεν θέλω να σας ζαλίσω με τα πολλά και θετικά προτερήματα του νέου Opel Insignia, αλλά να μη σας πω τίποτε για τα νέα ηλεκτρονικά του φώτα; Αν οδηγήσετε τη νύχτα το νέο Insignia, δεν θα αργήσετε να καταλάβετε  πως τίποτε δεν μένει στο σκοτάδι! Το νέο σύστημα φωτιστικών σωμάτων είναι τύπου Led intelilux και στέλνουν τη δέσμη τους μέχρι και σε απόσταση 400 μέτρων. Επίσης αλλάζουν αυτομάτως τη δέσμη από τη μικρή στη μεγάλη σκάλα, αποφεύγοντας έτσι να «στραβώσουν» τους οδηγούς στο απέναντι ρεύμα!

Η απολαυστική οδήγηση, η οποία συνδυάζεται άριστα με τη χαμηλή μεν, αποδοτική δε, κατανάλωση καυσίμου στη διάρκεια του ταξιδιού, αποτέλεσε γεγονός που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση την ώρα που οδηγούσα το προσθιοκίνητο Opel Insignia της δοκιμής μας, που ήταν εφοδιασμένο με τον turbo κινητήρα των 1500 cc απόδοσης 140 ίππων. Βέβαια δεν μπορούσα να πω το ίδιο για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη, αλλά όπως είπαμε οι διαστάσεις του είναι για «άλλα κόλπα», πιο άνετα! Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονταν αρμονικά χωρίς «φασαρίες» και εκπλήξεις! Το κιβώτιο ήταν μηχανικό 6 σχέσεων, εκ των οποίων η 6η ήτανε αρκετά όβερ!

Το σύστημα Head up Display, που εμφανίζει πληροφορίες κίνησης επάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, μου άρεσε ιδιαίτερα, καθώς δεν χρειάστηκε ούτε λεπτό να πάρω τα μάτια μου από τον δρόμο! Χρησιμοποίησα σε μεγάλο βαθμό το adaptive cruise control και απόλαυσα τη διατήρηση απόστασης ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα, καθώς κάπου εκεί… την πατάμε όλοι μας! Το κοίταγμα στους καθρέπτες γινόταν σχεδόν αυτόματα κάθε φορά που άναβε το Led ειδοποίησης τυφλού σημείου, το οποίο σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, με ανίχνευση πεζών, συμπλήρωναν το αξιόπιστο μενού ασφαλείας που διαθέτει το Opel Insignia.Τα κρατήματα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά, χάρις στο σύστημα ενεργών αναρτήσεων Flexi ride που ρυθμίζει το αυτοκίνητο να κινείται με την καλύτερη δυνατή άνεση, παντού!

Αν με ρωτήσετε τι δεν μου άρεσε στο αυτοκίνητο, θα σας απαντούσα ευθέως πως ο πίσω υαλοκαθαριστήρας αποτελεί ένα στοιχείο το οποίο παραπέμπει στο Vectra της περασμένης 20ετίας, το οποίο δεν ακολουθεί καθόλου τη νέα εντυπωσιακή σχεδίαση… του μέλλοντος!

Οι τιμές απόκτησης του νέου Insignia Grand Sport για μεν τη βενζινοκίνητη εκδοχή selection με τα 140 hp ξεκινούν από τα 21.950€. Και για την diesel εκδοχή με τον 1.6 CDTI ECOTEC 110hp, από 25.750€.
 

 

Από το φύλλο της THESSNEWS #125 (29/09/2018-30/09/2018)

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω