Το Ασημένιο Βέλος «εκτοξεύεται» στη ΔΕΘ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ 13.9.2018 | 11:14 Στείλτε το με email Εκτυπώστε το

Το Ασημένιο Βέλος «εκτοξεύεται» στη ΔΕΘ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΗΣ || [email protected]

Στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, η διοίκηση  του ΟΣΕ παρουσιάζει τις νέες υπηρεσίες της καθώς και τα «οράματά» της, τα οποία πρόκειται να δρομολογηθούν.


Το απόλυτο στοίχημα βέβαια ήταν το «Ασημένιο Βέλος» που είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν αλλά και να ταξιδέψουν μαζί του οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ ανήμερα των εγκαινίων της ΔΕΘ σηματοδοτώντας τη νέα εποχή του ιταλικής κατασκευής ηλεκτροκίνητου τραίνου με ταχύτητα έως και 250χλμ/ώρα, που θα εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα μόλις σε 3,5 ώρες.

Ο Δημήτρης Περλής στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ μίλησε στην Thessnews, επισημαίνοντας ότι ο σιδηρόδρομος αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στις μεταφορές τα επόμενα χρόνια

«Οι εργασίες για τη γραμμή Τιθορέα - Δομοκό ξεκίνησαν το 1997», όπως μας δήλωσε αλλά «κάποια στιγμή οι εργασίες σταμάτησαν γιατί κάποιες εργολαβίες σταμάτησαν κι άλλες διαλύθηκαν», διαβεβαιώνοντας πως σε δύο μήνες από τώρα θα ολοκληρωθεί όλος ο διάδρομος.

Σχετικά με τον χρόνο που το έργο θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό, μας γνωστοποίησε πως ήδη η γραμμή Τιθορέα – Λιανοκλάδι (54χλμ.) έχει δοθεί με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή πριν δύο μήνες, ενώ το υπόλοιπο του έργου (Λιανοκλάδι – Δομοκός, τα υπόλοιπα 54χλμ.) εικάζεται να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου. «Από εκεί και ύστερα θα ‘’ακολουθήσουν’’ οι δοκιμές και επιθυμία μας είναι από την Πρωτοχρονιά του 2019  το κοινό να παίρνει το τρένο από Αθήνα και να φτάνει στη Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκινούμενο τραίνο σε δύο γραμμές».

Η ΕΡΓΟΣΕ επιπλέον δεν μένει εδώ. Ο κ. Περλής επεσήμανε πως βρίσκονται σε εξέλιξη τα έργα για Πάτρα, τα οποία πιθανόν να ολοκληρωθούν μέσα στο 2021-22. Από την άλλη «όχθη», η γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη είναι έτοιμη και σε ένα μήνα «ευελπιστώ να παραδοθεί».

Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια του οργανισμού, μάθαμε πως βρίσκεται η αναβάθμιση του δρομολογίου Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο και η σύνδεση του λιμένα Καβάλας. «Projects που ήδη τρέχουν», σύμφωνα με το στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ.

 

THESSNEWS / NEWSLETTER


Επάνω